CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 29, 2009

plan kejam aku ngan fara n the GenG....hahaha

eh,
24.3 (slase) ni bufday dayah....so ape plan nk wat...kite wat suprise r ape lagi...hehhehe.. kasi baik punye....tup tup 24 da..bufday dayah bufday dayah..tibe la bufday dayah ni.. tapi aku ngan fara wat tak tau jerk..tak wish pown kat dia...mesti dia sedey gile.. tp aku ngan fara wat rilex jerk..wat tak tau ape2...hahhahah...kees0kkan harinye pon... kami still tak wish...sbenarnye mmg kami dah rancang plan baik tok si dayah ni.. hehehhe...mlm 25 tu aku , fara nk sowang kawan ni kuar r..bli barang tok si dayah.. nk wat sprise tok dia ni 26 mlm kat tasek...tup tup balek dr bli barang nk masok umah... si dayah ade r plak kat umah kami...geram seh... alamk si dayah ade r kat umah... kantoi r kalau dia nmpak... adoyaii... pastu tu kami pon nyorok2 r bawe msok brg2 menyelinap ikot tngkap bilik aku... naseb baik lain clear.. selamat... pastu da settle semua.. kami pon masok umah.. wat takde pe2 berlaku.. tup tup lagi.. si dayah tdo umah kami plak.. alamk minah ni.. cam tau2 jerk... mane aku nk slud0p kek ngan barang2 lain ni.. nk masok peti ais takot r kantoi... then.. biar jerk dulu semua barang dlm bilik.. tggu si dayah tdo.. pas jerk dayah tdo aku pon masokkkan kek n barang2 dalam peti ais... kire slamat r.. sbb dia da td0 sok mesti dia balek awal pagi.. koz kelas dia pagi tak sempat r bukak peti.. konon 2 aku pk da slamat r... peh... jam kol 4 pagi.. aku tersedar ade bunyi cawan kat dapor.. aku tgok2 jerk dayah ade kat dapor... peh mau xa mau tension tgk tension aku.. dalam hati aku berdoa.."Ya, Allah... jagnlah dayah bukk peti ais ... akupon tak tau r dia dah bukak peti tu blom.. kalau da bukak mesti dia tau r.. nk wat suprise tok dia... ni yang tak best ni.. macam2 btol dugaan nk wat tok budak ni...hukshuks... tapi aku ilex jerk... anggap dia tak tau...menjelang je siang.. wat plan baru jugak.. soh member sowang lagi si abby g umah dayah tgok upin ipin..cover baik punye.. supaye dayah tak g umah kami.. kalau dia g umah kami comfrm kantoi... tp dlm otak aku ni maseh ade persoalan.. dayah ni bukan peti ais ke tak tak malam td???? nk gile aku pk.. tak dapat bayangkan.. lepas settle semua persediaan aku ngan fara pon konon ajak dayah aimy g makan... acely yg tau plan ni aku, fara,aimy, abby ,mail ady n jaa..n member umah aku... nk tau punye la payah aku nk ajak dayah kuar mkan.. macam2 alasan dia bg.. x nk kuar mkan.. makin la persoalan timbol balik dayah ni mmg tau ke ape kite nk wat tok dia.. mesti dia bukak peti ais malam tadi.. adoyai... musnah rancangan aku.. tapi aku masih mengharap yang dayah tak tau.. n aku wat2 tak tau..hehehe... then berjaye jugak ajak dia kuar... untok menjayekan plan ni terpakse la aku meereke2 cerite tipu..hahahah tak pe bohong sunat r konon.. hehhe.. aku ckp sebnrnye ade dak nk blaje mkn pizza r dayah.. tp dia lom sampai.. so sementare tggu dia sampai kite round2 kat tasek r.. naseb baik plan berjalan lancar.. kami pon pusing tasek.. tibe je foodcourt lame kami biar dayah jln sowang..tup tup sia ady, abby, mye, mail dah ready kat sane..hahahha ape lagi kena bg telor tepung ngan seangkatan dengan nye.. nagomoks juge dayah mase tu.. nk tau sbb ape... nphone shake bru dia kene telor.. peh aku dah cuak gile time tu.. coz dia marah,.. macm dah nk nangis jerk.. pastu kami pon pujokss... berjaye!!!!! muke bangge...!!! happy bufday sayang.. kami bawak dia g foodcourt tgok2 jerk ade kek n macm2 makanan... rupenye..mati2 dayah mmg ingt kami lupe bufday dia... mmg sedey gile dia sbb konon2 kami lupe.. never la.. tak lupe punye..hehhehe.. puas kami mandi telor ngan tepung ngan seangkatan dengan nye...semua kene...hahhahaa...mase tgah mkn2 tu aku pon tnye tanye dayah... dayah jujur k... jgn bohong terus terang jerk.. ko ade buke peti ais tak malam td... dan dayah menjwb...____ takde___ aku lege... mmg success gile rancangan kejam aku ngan fara n members!!! seblom tamat ade sdikit IKLAN..tulah nakal sangat aku kan dapat balasan...hahaha.. tapi siyes sronok gile plan kami berjaye..!!! ni yg sempat kami potretkan...hehhehe...tq tok semua yg terlibat dlm plan ni k... n tq 4 datang.....tq2...mcm artis la plak aku ni...hahahaha



kami semua.. tapi picture gelap r... sebab tempat tu mmg gelap...
hehehehhe
bufday girl potong kek...
happy bufday to dayah....
sayang dayah..
muahhhxx!!..
sayang semua kawan2 aku...
-tamat-

6 comments:

aque said...

huhuuh...
yes2....
jadi plan kitew......
hahhahaha.......
aku sukew2....
hahhahha......

p/s: banjew2...
hahhahah.....
(guwau jerk...)

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

blanje.. jom r..
hehehe...
bile...
boley jerk...
:)

aque said...

hhahahha..
aku guwau jerk r..
ko nie..
wek2....

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

its ok la..
ckp jerk nk kat ne..
bkan slalu aku muraah hati...
hahahha...
kali ni jerk..
sok2 da takde lagi tau...
hahahhaah..

aque said...

hahhahha..
wek2...
ko nie...
aku guwau tau....
tggu r aku..
kitew sesamew...
erm....
lagi sebulan...
or 2 bulan..
myb.. setaun lagi...
hahhaha.....
bilew r aku nak pat pulak kan...
jewles2....
ahhahhahhah....

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

ilex..
jap lg dapt r..
huhuhu...

memekak here ^_^


ShoutMix chat widget