CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 6, 2009

pelik!!!...

ermmm...mggu ni ak malas sangt..tatau nape..ikotkan sangat prasaan kot..g ke klass pon ak malas..mmg x de mood r...bad mood la senang citer..somebody help......!!!! asgmnt jgn ckp..mmg ak mals gile nk buat....huh..abes la ak sem ni... actually ak ad geram kt smone...geram tahap gaban...mmg ilng gile mood ak klu tringt...ak mmg marah gle n geram....benci???lom smpai thp tu lg..huhuhu...cam ne nk ilngkn bad mood ni erk?? susah tol la...mggu ni ak kurng brckp ckit..x de mood nk bckp...member2 jgn heran ak jd pendiam mggu ni...bkan smbong or ap..just x de mood nk ckp...ckp ble perlu jerk....tulah otak ak ni bkan btol sngt...ikot ssesedap prasaan yg tak brape nk elok ni... ikot pale sirik... x jg ati orng lngs0ng...sowi kengkwnku...:p...maybe mggu dpn ok kot mood ak ni...x mggu dpn blan depan..tak pon taun depan...spnjang bd mood ni satu jerk ak layan..games!!!tenang ckit pale otak ak klu men games...boley ilngkan tension yg menyerabot didlm otak ku in...da tatau nk tlis ape...mmg otak ak tgah srabot birot skrng ni...c u all next post...harap mood da elok time tu..:((:((:((

3 comments:

aque said...

huhuhuhu...
aku pown tension gak ngan dak tu
sabo jerk r kite jadi makhluk Allah nie....
dia mmg dicipta
menguji tahap kesabaran aku
hahahhahah....
:)) :)) :))

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

mmg ak tgah besaba la ni....
klu tak da lme aku cencang masok rendang!!!
hahaha

aque said...

masak rendang...
pastu bg kucing yang die takot tu makan..
padan mukew..
buat aku macam nak tecabot jantong!!!
aku ade citew hot dari _ _ _
nnti ko da bace ko tanyew aku..
keh2...
:P

memekak here ^_^


ShoutMix chat widget