CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 28, 2009

lawak gile hari ni..

salam semua...
huhuhu...
pagi tadi aku ade exam...citer lawak mase aku msok exam hall r...aku tunjuk docket then aku tros pilih meje...meje aku kat tgah2 la...tau ape yg lawaknye..duduk jerk aku tros kuarkan pencil box..
aku x ingt pape..tak aleh2 jerk orng jage exam dtg pat aku...dia ckp pe teke r???hahaha..awak beg tak le bawak masok exam...beg letak kat depan ..hahaha...aku apelagi tros mengucap aku...lupe gile letak beg kat depan..benggang x benggang muke aku...cam biase wat muke tak malu..gelak jerk yg mampu...hahaha...pape pon kertas jawapan minta diisi...pastu aku tros jawab soklan...40 minit kemudiian kuar.. da tatau nk jawab pe lg..

adelagi satu...hari ni ak balek johor....bus aku kol 10 mlm ni...nek kat pudu..doakan aku slamat sampai ummmah aku..sbenarnye aku x de cuti tp aku cuti sirik..huhuhu...ucapan tok ak slamat bercuti....korang x cutikan..cuti la sirik..hahahha..okey sampai sni jerk hari ni..bubye semua...jumpe next week...rindu ak tau...hahahaa

4 comments:

aque said...

erm....
yana nak balik dah....
sedeynye......
=((

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

im cme back!!!

aque said...

hehhehe..
yeye.. yana dah balik..

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

xnk balek ponnn...
tetap kne balekla...
huahuahua...
sedey r....

memekak here ^_^


ShoutMix chat widget