CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 1, 2009

4 today...

cam...,,,
hari2 biase gak arini... bgon pg... ke klass then g klass lagi.. yg bezenyew arini aku rajin ckit nk g klass.. slalu malas bukan men..hehehhehe... akhirnye aku submit gak essement yg berjaye aku settlekan malam td... huh!!! berjaye...walaupon mlm td ade orng nk kenekan apRiL fooL tok aku n tak menjd ushanyeww.. coz malam td emosi aku stabil.. orng sakat aku ...aku cool jerk...hahhahaha....tp tq yg brusaha sakat aku tu....tq2... tp sowi kalau usehe tak jd...jgn cube len kali plak sudah....hahaha...peh ade 3 lg assement kene submit ujung bulan ni..harap2 rajin la aku wat.. tak macam sem2 aku yg lalu..trok2 blake semuanyew....hahahhaha.... tu semua gare2 maleh ke klass ikot sngat prasaan malas.. sem ni cam rajin ckit nampk gayenye....Chaiyok2!!... semangt tok diri sendiri..hahhaha.... td abes jerk klass petang teros jerk g pasar mlm kat depan kolej tu.. pasa kecik jerk...tp bnyak mlab0rnye..hahhaha....takpe la.. yg penting aku puas ati ngan ape yg aku bli..hehehhe...balek dr pasa tros ngadap laptop...huhuh....then dpt idea tok pos arini.. ni jerk kisahnyeww.... bahgia sunggoh hari...(muke bahgia) hahahhaha... nnti jumpe lg k...:):):)

2 comments:

AMIZA said...

hye2..ad blog ugak rpenyerr ko..
heheehe..
nice to meet you here yana..!!

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

hehhehe...
ssame r..
aku pon tak sangke ko ade blog gak...
rajin2 la jengah2 kemari ye..
huhuhu...

memekak here ^_^


ShoutMix chat widget