CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 19, 2009

hari yg buhsan..

hari ni aku rasse buhsan jerk..tatau nk wat ape..wat asement malas tahap gaban.. x de mood nk wat..sepanjang hari aku abeskan mase dengan ape???teke r?? aku tdo jerk sepanjg hari ini.. x de wat ape2 pon... tdo makan jerk kerjanye tok hari huhuhu.... tak tido pon layan forum,ms n fs jerk... men game...tu jerk la keje aku.. coz slalu weekand aku kuar..mggu ni tak kuar.. dok umah jerk... lg jimat dok umah ni..hahahha....ape lg erk xtivity aku hari ni... tu jerk r kot... x de wat ape2 lg.. tak pon jap lg aku kuar mkn jerk la.. sbb rase lapo r plak.. huhuh... ehh lupe nk g tau..smlm chelsea mng lwn arsenal..

4 comments:

aque said...

oit... aku da kenyang..
dapnye kue tiau kungfu
(betol ke aku eje ni??)
tapi x cukop cili potong r...
x cuop feel..
hahhahah..

aque said...

yana..
tadi aku da taip panjang da,.....
die x kua plk.....
sakit jiwe...
huhuhuhuh
aku nak cakap aku bosan2....
huhuhuhuhu

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

ilex2..
jgn saket jiwe..
nnti ade yg terluke..
hahahha...

aque said...

hahhaha..
sapew la ye...
x denye owg telukew....
owg sukew ag ade r....
hahhahahah...

memekak here ^_^


ShoutMix chat widget