CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 17, 2009

about me...

actually aku maseh dlm proses kenal diri sendri... huhuu.... walaupon tak perfect... tak hebat mane.. i love my self... mesti la... korang mesti kene sayang diri sendiri dulu.. baru layak sayang orang lain.... hahahaha.. tol tak??? aku sayang2 sangat2 family aku.... ♥♥♥ayah emak,adek2 ♥♥♥... yana sayang kamu semua... i cant live wihtout myfamily ... kat sini aku dapat member yg sangat baik…mreke ni pown aku sayang sangat... member2 aku... without dorang... x ceria... Fara,Dayah,Aimy... n sesape yg sayang aku ... aku sayang korang jugak... im sure about that..yep!!! I LOVE EMO

3 comments:

aque said...

aque owg petwme cmnt...
hehhehe...
erm...
so gud luck ngan misi ko nie....
misi??
huhuhuhuhu...
ntah apew2 ntah aku nie kan...
papew pown.. nak ucap erm...
semoge berbahagia
cuti2 m'sia nie ek....

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

mmg bahgia gile linoor mase cuti..
hehhehe...
sampai tknk balek kolej...
hehehe..
tp apekan daye...
aku terpakse..
hahaha

aque said...

assalamualaikum yana...

aku rindu kau, sorie da lame x cntk kau. aku x keje sekarang ni... urm kau dtg x konvo? aku nak jumpe kau.. rindu kau sangat..

rindu suasana kite mase belajar, rindu mase gado ngan mell, rindu mase masak2..

rindu kau!!!

memekak here ^_^


ShoutMix chat widget