CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 18, 2009

hidup mesti kene ade impiankan...
sepanjang idop aku kat dunia ni bnyak gilew impian aku.....
ade yg dah terpacai..
aade gak yg lom tercapai....
mesti semua nk kejar impian masing masingkan..
ahhahaha...
korang ade tak impian..
mesti ade kan...

1. impian aku nk heppiakan family aku.
after aku dah wat semua tu baru aku kejar impian aku tu.
2. ha tibe masenye aku nak daptkan bende yg aku gilekan ni
teke ape dia???
hheheheheh
of course la Alfa Romeo aku , aku nk kale red or yellow.

3. hehehhe....ni segan ckit nak cakp..
kalau boley aku nk kawen ngan dia...
tp dah berpunye la plak....
hahahhaha...
tp walaucamne pon aku trigin sangt nk jumpe dia..
huhuhuhu....

4. nk sangat jumpe team Chelsea...
aku minat gile ngan chelsea ni...
ssayaang pasukan ni...
huhuhu... sapae peminat chelsea kat cni....
geng la kite...

huhuhu....
ni antare dream aku yg terpenting la....
ade byak lagi..
sampai tak trsenarai aku..
huhuhu.....
harap2 semua oneday nanti jd kenyataan...
Aminnn....
doakan tok aku ye...:))

2 comments:

aque said...

ballack...
siape kah gerangan jejake ensem tu..??
adakah sayew mengenalinye???
hikhikhik....
masih lagi ngan buah hati pengarang jantung...
hikhik....
papew pown nak wish r....
semoge impian ko tercapai...
n terlaksane....
ngan jayenye....
hikhik...

p/s: ala ko ngorat r datok2 kertu...
pastu mintak jerk alfa 1...

:HANTU:

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

hehehhe..
tq linoor...
wish tok aku....
BaLLack dr dlu sampai skrng..
x de orng len..
actually dpt truly love..
beu le lupe kot...
hahahhaha...

memekak here ^_^


ShoutMix chat widget